dilluns, 5 de juny del 2017

Erasmus Finlàndia

La meva estància de pràctiques ha estat a Jyväskylä. Si, un nom estrany que probablement no l'haguereu sentit mai, però que us recoman visitar. És una ciutat petitona, molt acollidora, envoltada de naturalesa...

En la meua estada en Finlàndia, he pogut tenir l’oportunitat de conèixer una manera de viure i de fer feina totalment diferent a l’espanyola.

Al principi no va ser fàcil ja que no coneixia a ningú i l’idioma no el dominava. Vaig tenir sort del company de feina de l’empresa on vaig fer pràctiques ja que va ser es qui em va mostrar el centre de la ciutat, els diferents puestos on podia anar a comprar i com moure’m per una ciutat totalment desconeguda per jo.

El dia a dia de les primeres setmanes no va ser molt agradable, perquè anava a treballar el matí però per les tardes no tenia res a fer. A mesura que vaig anar vivint allà vaig poder conèixer a un equip de futbol, podia anar a entrenar i ja se’m feia més fàcil, de fet alhora de partir ja no hagués tornat, m’haguera quedat més temps allà.



I en quant alhora de treballar no en puc dir res dolent, l'empresa, els companys, la manera de treballar, la seguretat... tot ho tenen molt controlat, i amb un bon ambient de treball.

Aquí us adjunt-ho unes quantes fotos del viatge!





Crec que ha estat una experiència molt profitosa a nivell personal ja que no m’haguera pensat poder viure a una ciutat tant lluny i estar tan bé. Sens dubte i tornaria!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada